Äntligen helg

När jag klev ut i trapphuset hörde jag att grannen H dammsög, knackade på men tänkte att hon inte hörde så jag slet upp dörren och vrålade heeeej hej. Men det var inte H som stod där utan hennes halvnakna mamma som jag aldrig träffat. Hej hej sa hon och jag började förklara att jag är grannen och ojsan, inte visste jag att H hade besök.
Hon verkade inte särskilt brydd iaf. Och jag gick till skolan för tre timmars oppositionsseminarium. Nu är det bara tentan kvar sen är denna kursen sluuuuut! Ni anar inte vilken lättnad det är att slippa möget.

Vi firade det hela med efterpluggpub, pizza och öl. Nu är jag lagom seg och lite småsömnig, men snart ska vi iväg till Kickobang och se Idol. Mys! Gissa vad jag ska göra imorgon? SOVA!

Här är vad vi kan kalla dagens utstyrsel, för en gångs skull. Kände för det idag.

image1741Le skjortklänning från H&M, samt leggings.

















Kommentarer
Postat av: jenni

Men jag var åxå på EPP ju... fast gick vid 17.30.

Postat av: evelina

haha vad snopet det måste varit =)
den e sneeee och gör oooont =)
hoppas kvällen blev bra!
kram

2007-11-02 @ 21:10:12
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: jenni

Nä, e-puben

2007-11-02 @ 23:04:25
URL: http://metrobloggen.se/missjen

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback