Tidig kväll, men känns som sent

Det här är tokigt på allvar, vi gick hem från festligheterna..ljust ute och det kändes som att klockan var 5 på morgonen. Nu sitter jag här, tittar på klockan och hon är halv ett. Jag hoppas att vi vänjer oss snart, annars väntar ett par månader av total förvirring.

Nitto blev så glad nu när vi kom hem..studsade runt som en studsboll och var alldeles överlycklig. Till och med Polly kom och hälsade oss välkomna (och försökte smita ut). MIn lilla familj är väldigt söt!

..Min slippa-bakfylla-taktik är delvis den välkända metoden att dricka mycket vatten före jag går och lägger mig, och den andra delen består av att vara vaken tills jag känner mig nykter. Jag avskyr verkligen att somna berusad, vaknar alltid och mår riktigt illa då. Try it!



Kommentarer
Postat av: Lisa

joo, men jag tror de endast är doppade i silver eller nått liknande för de är silverfärgade iallafall xD

Postat av: Pauline

Tack så mkt! :)

2007-05-27 @ 01:14:04
URL: http://palli.blogg.se
Postat av: Ankie

Det där att somna nykter är väldigt svårt... så fort jag lägger mig ner efter jag har varit ute somnar jag som en stock... o sen vaknar jag FÖR tidigt på morgon o mår riktigt illa... :( Går som inte att komma undan. Det bästa är om man då lyckas somna om, då kan man må RELATIVT prima resten av dagen.

2007-05-27 @ 13:09:28
URL: http://ihuvudetpamig.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback