Schlagerstämning

Nu börjar vi små datanördar släsh bananer i pyamas bli trötta här, sitter och lyssnar till Christer Björkmans ljuva stämma och beskådar hans vackra handdans på youtube. Kan en fredagskväll bli mycket bättre?
Imorgon är det dagen med stort D. Eurovision song contest le finale. Det blir en afton hos Kickmaster och Marcus med mycket stränga
regler för samtliga festdeltagare. Jag kommer ha KUL imorgon när jag klär ut A. Moahaha.

Från Imorgon är en annan dag till denna låten med The Roots, som är så bäst, klicka på Play och njut!


Kommentarer
Postat av: Jim

Jag har upptäckt att jag inte är hemma när det drar igång, hoppas att det blir lika kul att åka buss.

Postat av: Jim

Ska nämligen vara behjälplig vid någon typ av politiska festival i kväll och åker buss hem när det hela brakar loss!

2007-05-12 @ 11:28:59
URL: http://www.jimweb.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback