Paus

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Den ene vill ha stramare budget, medan den andre vill ha tvärtom.."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min skrivare

3.Vad var det senaste du såg på tv?
OC i söndags

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
15.46

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Nikko som leker med sin pipgris och A som lagar mat

6. När var du ute senast och vad gjorde du då?
Ute och spatserade med doggiedogg

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Min hemtenta

8. Vad har du på dig?
Mysbyxor och myslinne samt Hello Kitty strumpor

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Japp, heeemligt

10. När skrattade du senast?
Typ innan vi började med denna kursen.. *negativa-Anna*

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Mycket fina tapeter

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jodå, det var ljust när jag gick och lade mig inatt...det var ganska konstigt

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Skojskoj med listor

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
The Contract

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus, en båt, en jättestor tvättmaskin och diskmaskin, massor med kläder, en egen kock och en privat massör

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag misstänker starkt att jag har DAMP

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle kastrera alla ondsinniga människor

18. Tycker du om att dansa?
JA!

19. George Bush?
Nej tack

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Svårt att bara välja två..

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Absolut!

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Alla som känner sig pepp!

Kommentarer
Postat av: krilleman

heh, aa en gammal brud som är för jävligt rent ut sagt, hur gick tentan? :D

Postat av: Anna

Jag förstår att du vill ner till lugnet - till och med jag saknar det! Ska också ner i sommar och njuta några dagar på Österlen, underbart!

2007-05-15 @ 18:28:18
URL: http://tickys.blogg.se
Postat av: krilleman

hehe, duktig e du :D

Njaaa, får c hehe ^^

2007-05-15 @ 18:40:44
URL: http://krilleman.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback