Måndagsnöjen

Jag ringde till Canons support för att fråga om min kamera, som batterierna tar slut på efter ungefär 10 foton.
Efter en kvarts lyssning till en låtsnutt så fick jag tag på en stabil kille som direkt frågade - Ja vilken styrka har du på batterierna? - Hmm..jo det står 1300 på dom. - Det är alldeles för svagt för den kameran.
Happ. Snubben i batteriaffären nämnde då inte att det fanns olika styrkor på batterier. Det har jag aldrig lärt mig.
Jag som köpte såna fina dyra uppladdningsbara batterier.



Min pensionärskväll i sin korthet

image286

Nej, jag vann ingenting.. men jag har min fina A istället för spelturen ♥

Kommentarer
Postat av: Sophia

haha vi får ut mycket mer än vi vill få ut utav det!

Vi har gjort allt som man kan tänkas göra, fotografera, assistera vid fotografering, mingelfota, studentfota, göra visitkort, marknadsföra, bli fotograferade, målat och inrett hela studion, träffat människor och sådär.

inte en enda gång har jag fått hämta kaffe och ibland skulle det vara skönt att få göra en mindre viktig uppgift haha. Men å andra sidan så lär vi ju oss mycket :)

Postat av: flyingkiss

ja, vad skulle man göra utan djurs kärlek, dom e speciella :) kram*

2007-05-15 @ 00:10:52
URL: http://flyingkiss.blogg.se
Postat av: Jim

Det här med batterier är jätteviktigt för mig, knäppt det låter. Men jag tycker inte om att saker tar slut, därför är det bättre med uppladdninsgbara, tycker jag, hest så att det bara handlar om en slad, som till en mobil.

2007-05-15 @ 10:34:01
URL: http://www.jimweb.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback