Listus

Tre saker jag inte förstår:

- Varför man ska lära sig så mycket matte i skolan? Det finns absolut ingen anledning till det enligt mig.
- Varför datorer inte alltid vill som jag vill.
- Hur dom blå kunde vinna valet.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:

- Datorn.
- Telefunken.
- En massa skräp.

Tre saker jag gör just nu:

- Skriver.
- Lyssnar på Vanessa Paradis.
- Är sugen på juice, om det räknas som att "göra".

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

- Resa jorden runt, inkluderat simma med delfiner.
- Skaffa bebis(ar).
- Chilla.

Tre saker jag kan göra:

- Världens godaste kladdkaka.
- Fixa, ordna, leta information och planera.
- Prata mycket, om jag är på det humöret.

Tre saker jag inte kan:

- Vara pigg tidigt på morgonen.
- Vissla.
- Köra moped.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

- Mig (gäller särskilt för A).
- Musik.
- Havet.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

- Spela piano.
- Sjunga fint.
- Dansa salsa.

Tre favoriträtter:

- Spenatsoppa.
- Farmors alla maträtter.
- En redig köttabit med klyftpotatis och béa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja förr var det ju så jämt, stå i kö i flera timmar för att komma både in och ut. Men de har ju utökat o byggt om så mkt så nu är det inte ofta det händer längre =)
idag jobbar jag egentligen, men jag behöver nog inte komma alls verkar det som! Så jag ska gå och hämta min dator nu!! spännande att se! och så är ju svärföräldrarna här =)
själv då? plugg för hela slanten?
kram

Postat av: Anonym

matte är faktiskt nästan helt värdelöst! visst klart det e bra med grunderna =)
jag vill meeed sjunga fiiint!

2007-05-21 @ 12:02:10
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback