Jäkla grannar

Bor man i så fint kallat "flerfamiljshus" så får man ta lite ljud, folk som klagar för minsta lilla borde bo i ett hus på landet utan grannar. Men inatt gick någon av grannarna över gränsen. Precis efter vi har gått och lagt oss (A somnar på 2 sekunder så där vart det inget problem) - så kör dom igång med någon musik som låter som extremt ilsken tvättmaskin som hakat upp sig. Huset nästan skakade.
Jag var ganska trött och låg sovklar och därmed inte så sugen på att springa upp och jaga rätt på vilken lägenhet det kom från och sen i min morgonrock ringa på och be dom sluta.. Hursomhelst, jag skickar ett meddelande till nummerupplysningen med ena ögat öppet efter Störningsjouren. Men fick inget napp där. Finns inte det överallt?
Efter någon timme så lugnade det ner sig och jag fick sova min skönhetssömn.

image182



Idag skulle jag vilja ut och leta kamera, men jag kan inte tänka mig att så många ställen har öppet - så det får nog bli senare i veckan.

..Alltså kan jag ägna mig åt något som jag som sagt inte brukar göra så ofta: matlagning!
Är sugen på något åt det här hållet:


image183

(Currykyckling med ris och mycket sallad)


Kommentarer
Postat av: victor

Hallå där!

Tack ska du ha!
Din rätt såg inte så pjåkig ut heller? Vad är det för nått? hahaha

Postat av: Anonym

haha, sånt där är sååå jobbigt! ibland vaknar jag när grannen ovanför har sex, man hör sängaveln dunka in i väggen (antar jag att det är). inte så kul med grannar ibland =)

vill du på utflykt? vad för utflykt? picninc?

kram

2007-05-01 @ 11:45:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

jag var inne på den sidan, men var klickar man sen?

havregrynsgröt o lingon är ju gott! det måste jag äta nån dag snart! =)

kram

2007-05-01 @ 11:52:32
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

aha, roligt med ny kamera! vad vill du ha för nån?

kram

2007-05-01 @ 11:57:47
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback