Jag tycker till

..Tre saker är jag oerhört trött på vad det gäller bloggar och bloggande.

1) Jörgen - "The Guide"... snälla give it up!!!

2) Bilder på Nicole Richie, Lindsay Lohan, Mary-Kate och Ashley... jag orkar inte se fler bilder av dem snart. Modebilder i all ära, men det går verkligen rundgång på de här personerna nu. Känns inte helt hälsosamt att Nicole med sina beryktade 37 kg är en stor förebild för den delen : /

3) Just det, en till har jag.. alla dessa spamkoder, blogg.se är ändå inte den värsta, vissa sidor har ju typ "gfhskksllhhyt". Inte kul. Tydligen hindrar spamkoderna inte Jörgen i vilket fall..

Kommentarer
Postat av: Ankie

Vad är Jörgen, the guide??? En blogg? Tycker inte heller om spamkoder... jobbigt!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback