Godmorgon?

Tidigt på morgonen är det nu, för mig. Men har man en doggie kan man säga hejdå till sovmorgnar (eller skaffa en sambo som är morgonpigg). Min är visserligen inte så extremt av det sistnämnda, men han är i alla fall morgonpiggare än vad jag är så han brukar offra sig.

Herregud vad folk har olika syn på hur varmt det är. Bara nu när vi var ute så hade en dunjacka på sig och en annan t-shirt. Jag tillhör den frusna typen, men dunjacka är kanske lite att ta i...

Det här känns som att det kommer bli en skön vecka, det är ju som måndag idag så det blir en riktig shorty vecka.
Jag har storslagna planer för dagen; det blir skola och sen planlagd läsning. Har börjat på Maskrosungen av Sandra Gustafsson, som ska vara inlämnad typ i förrigår så jag måste i princip läsa ut den idag. Men först: sova lite till..

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback