Eftermiddagsrapport

Nästan 4 timmars föreläsningen om världsekonomins grunder. Föreläsaren var överraskande nog en riktigt komiker, eller hur man vill se på saken.
I det närmsta kan jag upplysa alla om att jag kommer sitta med nosen i min nya kurslitteratur, för att om ungefär två veckor lämna in en hemtenta och förändringar i ekonomin, räntor och annat ekonomiskt.



Appropå ekonomi så har jag funnit källan till att vi inte kommer iväg till New York. När jag duschade tidigare idag började jag räkna på alla flaskor vi har på badkarskanten och på hyllan bredvid. Och resutatet är crazy. Det är alltså till shampoon och duschcremer som våra stålar går tydligen.



Nu blir det snart potatisbullar till middag, är hungrig som en varg!

ps. solningen får tyvärr bli en annan dag, nu måste jag ju först och främst fördjupa mig i ekonomibibeln.. + jag har the worst skoskav ever efter en dag i mina nya ballerina som så lömsk såg väldigt sköna ut = jag tänker inte röra mig många millimeter idag!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vill ana en svag färg på min kropp..men eftersom jag är ute på mitt jobb (förskola) har jag fått världens bonnbränna så jag ska se om jag lyckas ta bort de värsta med busen men tror inte de funkar såå..men önska går väl?;)

Postat av: sanna

gör de, finns massa olika varianter, själv tycker jag att när de är en människa som sprayar blir de bäst.. ställer man sig i en soldusch e de nog lättare att man blir fläckig! glöm inte å köra pealing och smörja in dig som fasen innan bara.. då håller färgen några extra dagar!

// Sanna

2007-05-02 @ 17:55:03
URL: http://sanna86.blogg.se
Postat av: Linn

haha ja jag vet Im soo sexy right now..neej blir tees eller linnen som täcker..tills vidare iallafall:)

Nej jag vet har jobbat som vikarie på olika ställen och det blir trist men nu är jagpå ett och samma ställe mycket skönare..tycker det är jobbigt när man aldrig riktigt vet sin plats..=/ jbbar du eller pluggar nu då?

2007-05-02 @ 18:23:13
URL: http://linlun.blogg.se
Postat av: nojan

Om dagarna är det skola, golfträning, slappning eller jobb. Hehe ikväll ska vi nog träna lite golf tror ja. Om älsk inte äralltför trött.
Sen blir de mat här me!:)

2007-05-02 @ 18:30:57
URL: http://bebisnoja.blogg.se
Postat av: Linn

jag jobbar på flera avdelningar i samma hus så mellan 2-5år :)

Jaså,är den 3 år eller? det var jag inne på att plugga som förut faktiskt, men jag ändrade mig och nu är jag inne på massageterapeut haha..Hinner nog ändra mig några vändor till :)

2007-05-02 @ 18:34:51
URL: http://linlun.blogg.se
Postat av: Anonym

den stora dagen är nog inte förrän 14 feb 2009, men vi pratar om sommaren innan med, dvs om ett år... Får se =) 9 juli har vi varit förlovade i 2 år =)

ni är inte förlovade? har ni varit tillsammans länge? (jag är med nyfiken i en strut =) )

du får tänka att ekonomi är bra att ha i ryggsäcken när du sitter på socialtjänsten och har hand om bidrag o sånt, haha!

kram

2007-05-02 @ 18:41:17
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Lena

ja vad konstigt :S hmm

mmm jo har för mig att det skall finnas. Har sett nånstans att de har, men har glömt bort var... Men googla så hittar du nog tror jag :)

2007-05-02 @ 18:52:26
URL: http://elnasigrid.blogspot.com/
Postat av: qristall

Stackars dig, det låter jobbigt med all den där ekonomiska historien. Snacka om dyra produkter! Jag o mina 2 kära barn står för de dyra inköpen till håret, min käre man bara suckar. Måste ringa frissan oxå upptäckte jag för några dagar sedan suck :(

2007-05-02 @ 19:23:39
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback