Drömma går ju..

Hade varit ruskigt kul om RoomService kom och sa att dom hade en special som innebar att vi hade fått välja möbler själva, dom bara fixar och betalar. Då hade jag velat ha massor med nytt i vardagsrummet. Gillar när vardagsrum går i fräscht vitt och jordnära färger som beige, brunt och trä.


image403

Ljuslyktor Ellos 4 st för 99 kr
Gardiner Mio 690 kr/st
Väggspiral Ellos 179 kr
Vas So Home 229 kr
Rottingfåtölj Ellos 949 kr
Soffa Mio 10700 kr
TV-bänk EM möbler 6295 kr
Gosig matta Mio 2450 kr


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Hej!
Undrar om du tycker om att läsa böcker. Isåfall skulle jag vara väldigt tacksam om du kunde tipsa mig om en bra och spännande bok! (eller flera om du har)
:)kram
ps. Du har ungefär samma smak som mig inom inredning iallafall =) hehe, najs!

Postat av: Emma Journalen

De där ljuslyktorna från ellos gillade jag, och 99 spänn var billigt. Och vasen, gud va snygg den var. Vad är So Home för nåt, har de nån hemsida?

2007-05-29 @ 20:01:00
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: Helena

Den idén med Roomservice köper jag direkt! Och gärna få vara med och bestämma lite,så man inte kommer hem till lila väggar! Natti natti!

2007-05-29 @ 22:46:13
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Emma, So Home är ett nytt sortiment av inredning, hemtextil och sköna kläder för hemmabruk som presenteras av La Redoute. Titta gärna in!

2007-06-01 @ 10:12:56
URL: http://www.sohome.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback