Doodeliatcha, doodelido

Packar och fixar, ska snart börja göra tårta. Solen skiner men det blåser rätt rejält.
Nu är vi så gott som redo för redovisningen imorrn sen är det bara att packa in allt i bilen och kööööra. Vi kommer överanatta hos en vän efter ca 50 mil, sen upp och hoppa tidigt på lördagmorgon och brumma vidare för att hinna till 30-års festen!
A sitter och spelar underlig musik för mig, I love you älskling men din musiksmak ger mig huvudvärk.

Någon som har en melooni att bjuda på?

image410

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh, melon är ju yummie!

Postat av: Helena

Jag kommer också att vara på resande fot i helgen. Skall tillbaka till lilla Nora där jag var för två veckor sedan och hjälpa min kompis lite. Så det blir tuff tuff igen imorgon! Hoppas vi båda får en bra resa!

2007-05-31 @ 13:56:09
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Olle

gött!

2007-05-31 @ 20:20:41
URL: http://ollepalonto.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback