Dagen som är

Nu skiner äntligen solen lite grann! Det blir genast ungefär 50 grader varmare så fort solen behagar att visa sig, saknar värmen just nu. Och blåsten kan försvinna med.

Har haft en halvdag på stan med Åsele och A. Vi fikade gott på Sandys och som planerat hittade jag en väldigt söt och ekonomisk klänning. Var också tvungen att köpa stärkande till naglarna, de har inte vart på min sida på sistone så jag känner att jag får ta i med hårdhandskarna nu för att få någon ordning på det hela. Jag känner mig som en halv människa med söndriga naglar.

Min absoluta favorit på stan är i slutändan ändå alltid biblioteket - så mycket trevligt och allt gratis ;) 
För att förklara min bokfanatism för er som inte känner mig, så är min mamma alltså bibliotikarie. Eller har varit, hon håller på att utbilda om sig nu. Kan ha med saken att göra.

Kommentarer
Postat av: Nicole

haha gör så :D Lägg upp en bild på henne (om hon nu vill det) så jag får se :D

Postat av: nojan

Typ :)

Gjort idag?

2007-05-09 @ 15:47:19
URL: http://bebisnoja.blogg.se
Postat av: Ebba

Du ska vara nöjd att solen skiner lite grann, här där jag bor skiner ingenting överhuvudtaget. :'/

2007-05-09 @ 15:55:35
URL: http://ebbloggen.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback