Alltid nya idéer

Jag fick inspiration från igår och tänkte att hudterapeut ja det hade varit kul att utbilda sig till, också. Efter min nuvarande utbildning. Den ultimata jobbsituationen för mig hade varit att ha två olika jobb så man aldrig hinner tröttna på något av dom. Tänk vad mycket mer engagerad man skulle kunna vara i båda sina arbeten då.
Så jag började kika runt efter hudterapeut-utbildningar och till min fasa så ligger kostnaderna mellan 70 - 80 000. Och vad jag har förstått så går det inte på CSN.
Finns det ingen "mini"-hudterpaeut-utbildning? Som går på kanske 20 000 istället och som man kan göra över en sommar, ungefär som make-up utbildningarna som är runt 2 månader? :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

ska man gå sånt ska man nog gå de som är dyrast! är nog mest seriöst =) men visst hade det varit skönt med två helt olika jobb! jag skulle med vilja bli nåt sånt...hm... kanske socionom och frisör?? vi kanske borde starta ett företag ihop?? haha!
kram


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback