Tentan, gruppen, helgen

Tentan. Börjar med att berätta att tentan är nu GJORD och det känns grymt skönt, men jag kommer då inte kunna slappna av förrens resultaten kommer. Det kändes inte som det gick helt åt skogen, men heller inte som att jag satte alla rätt. Hursomhelst, får jag bara G så blir jag GLAD och kan gå vidare i livet ;) Får jag inte G kommer jag allvarligt fundera på om jag verkligen ska fortsätta läsa och istället söka något skitjobb och inse att det är där jag hör hemma om jag inte ens fixar att få 50 % rätt på en tenta..

Gruppen. Vi träffades med gruppen efter tentan igår och firade med middag, kommer verkligen sakna den här gruppen - gillar varenda en och hur ofta är det så i en grupp? Plus att vi som grupp har funkat riktigt bra! Så tack för dom här 10 veckorna!!!
Restaurangen vi åt på är jag dock ganska sur på idag, drack ett glas vin där och sedan en öl på nästa ställe - och av enbart det mådde jag illa hela natten och hela dagen idag! Det är INTE normalt att må så dåligt av så lite alkohol så det måste vart ngt gammalt vin eller jag vet inte vad..

Helgen...Saken löste sig i alla fall med att jag drack drinkar och en Aquatini hos Åsa sen som hade födelsedagskalas med go-tårta och trevligt folk! Mars är helt tokigt vad folk fyller år, men kul, kalas is nice!
Imorrn orkar jag inte mer..jag trodde jag skulle palla fest men efter dagens illamående så vill jag bara mysa hemma, se på film och få lite ordning på lägenheten, här är så grymt stökigt och skitigt efter tentaveckan då jag inte lyfte ett enda städfinger.

Oh, just det - fick ett bonsaiträd (som jag som sagt önskat mig hela mitt liv) av älsklingen igår,
foto kommer! Det är jättesött och står nu i fönstret och väntar på att jag ska vattna det. Polly verkar dessvärre gilla det lite för mycket och jag funderar på hur jag ska hålla henne borta från att bita sönder det.. Any ideas?










Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback