Stand up comedy och fredag kväll

Såå grymt söt: lyssna, njut och framförallt SE :)
http://www.youtube.com/watch?v=H3uEuUVk4lE&mode=related&search=

Idag är är det blaskigt, blött och varmt. Är vintern redan slut? Är nästan lite besviken faktiskt. Och USCH för parkeringsplatsen..fick trippa fram mellan vattenpölarna för att mina skor inte skulle bli skitiga!
Har ni tänkt på det här med parkeringsplatser hur folk blir som vilda, när dom sitter där i tryggheten i sina bilar så kan man trängas, tuta och vara allmänt aggressiv..för en gångs skull. Haha. Det är rätt komiskt faktiskt. Även jag blev riktigt förbannad igår när vi var vid Coop och står i "parkeringskö" och så kommer en gubbstrutt i sin lilla bil och racar före och tar VÅR plats.. Arghh! Då kastade jag mig över tutan och tryckte till den ordentligt. Grrr.

Hinner inte skriva mycket mer nu, ska börja fixa mig inför stand up comedyn ikväll! Ska bli riktigt skoj! Återkommer senare...! Funderar på om jag ska festa till det med en drink före eller spara mig tills imorrn? Aja, får se.. heej så länge!

Senare..
Måns & Özz var riktigt kul, särskilt Måns lyckades få en att skratta ibland så det nästan gjorde ont i magen. Stackars dom längst fram i publiken som blev riktigt utsatta.. Jag fattar verkligen inte hur man kan få till det och vara rolig i princip två timmar i sträck. Det är verkligen en talang. Visst publiken gör en del genom att peppa men ändå.
Vi var förbi A:s jobb med en sväng, och gud vilken gullig fritidsgård. "På min tid" var det en betongklump med några stolar och en tv. Där han jobbar är det riktigt mysigt och hemtrevligt. Men så är vi ju också i Norrland nu ;)
En liten stund hos grannarna har vi hunnit med också, blev bjudna på lite födelsedagsgfika och jag känner verkligen hur jag fått i mig alldeles för mycket socker ikväll..blahh.. Socker & koffein, jättebra förutsättningar för att kunna somna inom en snar framtid.... Får dricka lite lugnande och harmoniserande (?) mintté.. fast fan, då blir jag kissnödig istället och måste springa upp på toa X antal gånger innan jag somnar. Visst är det något av det störigaste som finns? När man ligger där och känner hur man börjar falla in i sömnen..men så känner man att man verkligen verkligen måste på toa för att kunna somna helt. Det kommer lååångt upp på min "vad som är otroligt irriterande-lista". Nu ska jag iaf sminka av mig och sådär, så får vi se hur det går med sovandet.. Natti!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback