Schlagerparty och tomma ölburkar

Ska försöka författa några halvvettiga rader, huvet är inte riktigt med idag trots att jag har sovit halva dagen, minst! Annars mår jag förhållandevis bra och gårdagskvällen var riktigt kul, främst tack till alla trevliga människor som kom! MEN, ni förstår att jag inte är helt nöjd med The Ark som vinnare av Melodifestivalen..! Dom är roliga och låten är helt Ok, men MÅNS skulle vunnit!
Vi körde vår egen lilla melodifestivalen sen med hjälp av Sing Star.. haha, det var riktigt kul & somliga var grymma på det där.. Jag och sång = komik men jag vrålade på rätt bra iaf. Jäkla drinkar ;)
Nä, bara dom här små raderna har tagit överdrivet lång tid att skriva så jag lägger nog ner för idag och tar ett varmt bad (blir grannarna sura om man tappar upp ett bad vid denna tiden?) och går sen och lägger mig.
Såå, tack för igår alla söta gäster, och till er andra: bilder kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback