På G igen..!

Efter många om och men fungerar mitt internet igen, jag = glad! Tänkte bjuda på två parfymtips nu när jag ändå är på så bra humör...

A fick hem ett prov på en riktigt GOD & FRÄSCH parfym häromdagen, den perfekta presenten till pojkvän, bror, kusin etc, Gant Liquid:

184631-19


...och jag önskar mig en flaska av Dolce & Gabbanas The One som luktar fantastiskt gott:

184631-18


Nu är det nattdags för mig, ska upp tidigt imorrn och fundera ut några smarta frågor till vår handledningstid!

Kommentarer
Postat av: Angelica

asbest.. typ ohyra, kryp, insekter.. m.m
Vilken tid var mötet med Eva??

Postat av: Johanna

Tack!! =D Stor kram till dig, tack för alla fina hälsningar.
Och förresten har min bror den parfymen mmmmmm, visst är den as go ;)

2007-03-16 @ 17:40:38
URL: http://hannamarias.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback