Morgongos & ett liv utan mascara

Godmorgon!

Vaknade rätt tidigt idag så gav mig tid till att ligga kvar i sängen och gosa med mitt gosedjur Nitto. Hon hoppar upp i sängen sen kan hon ligga och bli kliad på magen hur länge som helst.. Nu under vintern har hon så otroligt tjock päls så man kan riktigt snosa in sig i hennes päls och somna så typ.

Bild från ett annat gostillfälle, halvvaken matte och vovve (mycket viktigt sysselsättning hemma hos oss:)
184631-15


Lite kort om ett fasansfullt I-landsproblem. Jag var irriterad i mitt ena öga ett par dagar och ville därmed inte använda smink på ögonen. Inte för att jag sminkar mig så värst mycket normalt sett, men när jag igår tog på mig mascara för första gången på flera dagar kände jag mig verkligen som en hel människa igen. Att en så liten sak kan göra så stor skillnad..

Idag, idag.. ska jag hinna med mycket!
Dagens to-do lista ser ut enligt följande:

STÄDA 84 kvadratmeter lägenhet
Fixa naglarna så gott det går, har bara rätt kassa nagelfilar (kom ihåg: köpa ny!)
Tjata på A. så att han ordnar med musiken, tror det är bäst att jag först skriver en lista på önskvärda låtar..
Hitta drinkrecept, kan jag faktiskt ta tag i nu när jag väl sitter här..
Provsmaka drinkarna, sen är det bara att njuta av kvällen och ha kul och såååklart.. MELODIFESTIVALEN le finale!!




Kommentarer
Postat av: Lena

Här ska det supas :P
Hehe, skämt åsido, det blir nog väldigt trevligt ikväll! Syns snart!

Postat av: Zandra

Oooh vad myspys :) !

2007-03-10 @ 19:55:28
URL: http://zandrahp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nä men gud vilken gosig! Är det en spets eller en volpino. Min hunds bästis är en volpino. Dom är så söta!!!

2007-03-13 @ 11:17:54
URL: http://johannarodell.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback