Modeller

I helgen har jag Top Model maraton, precis lagom krävande för hjärnan.  Är på säsong 8 så jag ska inte avslöja för mycket om det är någon som inte hunnit dit. Jag kan iaf berätta att det är två "plus-size" modeller med, vilket jag tycker är skitbra.. jag är verkligen för fler normalviktiga modeller, men man är ovan vid det..det sticker nästan till i ögonen lite när man ser en plus-size modell bland alla de supersmala, just för att det är det enda ögat är van vid.

En australiensisk tjej som blev upptäckt genom ett liknande program vad jag förstått är Gemma Ward med sitt dockansikte, grymt söt!

image42




Kommentarer
Postat av: icka

håller med dig till 100 %, hon är så otroligt vacker! och som svar på bloggen: ja, verkligen tur det. för den var så bra :)

Postat av: Lisa

håller med dig att hon är söt :)

2007-03-31 @ 19:05:56
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: Estelle

Älskar topmodel :)

2007-04-02 @ 15:17:59
URL: http://estelles.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback