Heavy fredag

Haha, jag måste börja med att berätta vad A. fick beskåda häromdagen - han tittar ut genom fönstret och får se ett par stå och bråka och skrika på varandra, varpå tjejen tar en påse tunnbröd (antar att dom var på väg hem från affären) och slår i huvet på honom så bröden flyger runt omkring dom! Trist läge att det inte var en hård limpa hon hade köpt istället, det hade tveklöst gett mer effekt åt dramatiken..

..och hör och häpna: imorse klev jag upp 6.35. Vaknade och trodde det var mitt i natten, tänkte gå en snabbis på toa och sen sova ett par sköna timmar till, men tji fick jag. Klockan var morgon och Nikki stod och gnydde och ville ut. Jag låg i ungefär 10 minuter i valet och kvalet om min kropp verkligen orkade med denna hårda verklighet, och så fick det bli..gick ut med Nikki (i sömnen i princip) och gjorde mig iordning. FYRA timmars föreläsning i skolan, sedan film och diskussion kring filmen. Börjar komma in i psykologi-tänket mer nu..det är riktigt intressant och gött att med att ämne som man kan flumma på i.. Juridiken var riktigt kul, men jag tror att flummet är mer my cup of tea i det långa loppet. Eller, en blandning..struktur och rätt och fel behövs ju det med.

När jag kom hem efter skolan överraskade A. mig med Hello-Kitty-mysstrumpor som låg på datorn och väntade på mig (säger en del om mitt databeroende eller? att det är den han ser som det första jag går till när jag kommer hem). I alla fall, så var det väldigt gulligt av honom, han hade dessutom bokat biobiljetter åt oss för ikväll. Bion blir dock en annan kväll, idag var det enda jag verkligen kände för att vara hemma, se på nya avsnitt av Top Model- "tyyyyyra mail" och äta godis.

Avslutar med ett stort GRATTIS till Lena som fyller år idag! Hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhåå :)

Skulle också vilja ha lite dramatik här på Tomtebo, så nåt skulle hända iaf hehe. Det enda man ser här om man tittar ut genom fönstret är hundar som skiter, i stort sett.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback