Superkvinnan

Här i Umeå är folk väldigt hurtiga. Människor rynkar på näsan åt att man tar buss och taxi till ställen, när det finns cykel liksom (och ändå är det jag som är från cykelstaden Lund). Här är frågan inte om man har (tränings-)kort på IKSU utan det är huruvida man har silver eller guldkort.



Det här är i alla fall Marie. Hon är den hurtigaste människan i Umeå. Hon pluggar på heltid parallellt med att hon jobbar nästan heltid. Hon tränar flera dagar i veckan, är med i styrelsen för vårt programs studerandeförening och gör en massa andra spänstiga saker, samtidigt  hinner hon festa varje vecka. Och så är hon nästan alltid på bra humör.
Slutsats: Marie kommer från en planet jag inte känner till. Men jag gillar utomjordingar.

Kommentarer
Postat av: mötley Annika

umeå vi e ju nästan grannar ha en bra dag *L*

Postat av: Anders

Du e ju oxå hurtig min snos, pusssssssssss

2007-06-28 @ 15:26:34
Postat av: Fabulousbeauty

Herreguud vilken människa. blir trött bara jag tänker på det :)
Svar på kommentar:
Jag jobbade 75% förut..men nu har jag jobbat 100% i två år.. mkt jobbigt..hinner inte me nått annat alls typ.
Vad pluggar du?

2007-06-28 @ 15:58:34
URL: http://fabulousbeauty.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback