Stretch

Tjo fadderittan. Jag är hemma nu. Alltså hemma hos Agneta. Frida och jag drack vin (läs: jag drack det mesta av flaskan) Frida arbetar på dagis och lyssnar på skrikande barn hela dagarna. Frida hade ont i huvudet ikväll, som ni kan förstå. Ungefär efter DHW hade Frida väldigt ont i huvudet och jag var väldigt sugen på att gå ut. A med polare hade åkt till Malmö för att dricka öl och jag orkade verkligen inte åka till Malmö, ringde desperat till de vänner som inte befinner sig på Fiji, i Oslo eller på väg till Fillippinerna för att se om någon var ute. Nej. Det är röd dag imorrn för bövelen - ut och festa med er när jag för en gångs skull är partysugen. Nu har jag i alla fall druckit en kopp starkt kaffe och lyssnar på skön musik och läget känns ganska bra.

Imorrn ska vi till my lovely IKEA. 5-kronors korven är det bästa. Och för att inte tala om äppelpajen, förr köpte vi alltid storpack med fryst IKEA-äppelpaj och tryckte in i frysen. Den är god, men den är inte så god att jag tar den med mig 130 mil i en frysbox hem till Umeå dock. Eller 25 mil från Sundsvall för den delen.

image427

Eller maybe some meatballs?

Kommentarer
Postat av: catnap

IKEA är grymt! Sista året jag käkade kött var det bara IKEAs oxfilé som funkade. Fast sen slutade det funka också. (okej, slutat funka = jävligt kräsen sjuåring som råkat vara på studiebesök på slakteri)
hoppas kvällen kändes okej tillslut ändå

Postat av: Mathilda

Ikea är aldrig fel, det lönar sig alltid att åka dit ;)

2007-06-06 @ 09:17:35
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: Anonym

ikeaglass!!

2007-06-06 @ 10:20:50
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback