Jag och mitt täcke

Jag är inte den smartaste i sömnen. Det är ungefär 35 grader varmt i rummet och under natten envisas jag ändå med att rulla in mig i det tjocka täcket. Vaknar vid fem-tiden helt genomsvettig och kokhet. Somnar om utan täcket, och tamejfan att jag vaknar inrullad i det tjocka täcket på morgonen igen.

Har ätit två mackor med honing (ett väldigt underskattat pålägg) och druckit ett stort glas mjölk, måste bara brygga kaffe sen är morgonen fulländad.
I eftermiddag blir det grill igen, lika bra att grilla på som tusan..i Umeå har vi ju ingen grill så vi får se till att tröttna på det nu :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det går ju alltid att köpa en grill.. eller varför inte komma över till oss o grilla?!!

2007-06-10 @ 12:45:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback