Heyyyya

Jag har haft en toppenfödelsedag, hade söta vänner på tårtfika och Rappa Kalja spelande, sen vart vi hos mamma med moster, kusiner, morfar mfl och åt god middag ute i trädgården. Efter middag, mousserande och en drink på &bar är jag nu lite lagom lullig och hade vart aningen gladare om det inte varit för att kameran lagt av. Det är helt sjukt allvarligt talat, igår under resan lade SIM-kortet av och idag har minneskortet i kameran helt pajjat..utan att jag har gjort ett dugg. Jag blir nästan rädd, vad har jag för någon jäkla strålning som får alla kort att sluta fungera. Varken sim-kort och särskilt inte minneskortet är gamla heller. Kameran köpte jag nyligen. Det trista är att bilder från resan + från dagen är helt borta om jag inte kan få minneskortet att fungera. Hoppas innerligt att dom kan hjälpa mig i någon kamerabutik imorgon, annars blir jag ledsen.(eller det är jag redan).  Om du har vart med om att ditt kort vart så någon gång så är jag mycket tacksam om du vill berätta vad du gjorde då...

Sitter hos A:s bror för tillfället och kan inte låta bli att fnissa åt den supersöta PYTTELILLA kaffebryggaren som står här en bit från mig..den är som en liten leksak och illblå..hur söt som helst.
Ska dricka en Resorb (<-dagens tips) och sussa snart. Imorrn blir det shopping, och framförallt ett desperat snack med fotobutikerna här i stan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbigt!! hoppas verkligen det löser sig med kameran!
kul att du hade en bra födelsedag!!
fick du något skoj??
kram

Postat av: Anonym

vad jobbigt!! hoppas verkligen det löser sig med kameran!
kul att du hade en bra födelsedag!!
fick du något skoj??
kram

2007-06-03 @ 22:55:28
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Carola

Visst är det kul och baka. Du verkade ha en bra födelsedag. Jag säljer Oriflame produkter.

2007-06-03 @ 23:39:13
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Tilda

Svar på kommentar ;
Jag ska till Rhodos [[:

2007-06-04 @ 06:55:56
URL: http://ttildus.blogg.se
Postat av: Caroline

Svar: Hejsan! ja mega skönt med en liten res-tripp=) Men fyyy faen vad äkliga dom toaletterna va!! Uuww! Så sktigit och .. bläe! Hahah. Åh va kul med shopping. hoppas ditt minneskort fungerar igen! =)

2007-06-04 @ 08:22:59
URL: http://caroline2007.blogg.se
Postat av: Tessan

Grattis i efterskott!
Hoppas du har det bra i din nya ålder, själv har jag bara ångest...haha;)

2007-06-04 @ 11:09:09
URL: http://misstessan.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback