Godmorgon(?) måndag

Somnade med lakritssmak i munnen, hade ett väligt starkt begär efter just lakrits igår. Glass med laktrisströssel på lunchen, sen lakritsnappar halva kvällen. Nu sitter jag på soffan och känner en smått obehagligt doft av brända popcorn från igår.
Vaknade för en stund sedan till ett gråmulet Umeå. Tack så jädrans mycket. När jag väl är ledig och vi ska ut och spela minigolf så är det grått och suspekt likt en regnhimmel.
Nu ska jag äta frukost och avlägsna de gamla popcornen från min närvaro.


Kommentarer
Postat av: Nadia

åh det var längesen jag spelade minigolf, det är ju såå roligt ;p

Postat av: Carolita

Åååg det är såå kul med minigolf, skille vilja att det fanns fler ställen som dem man på filmer från usa som har riktigt stoora banor..

2007-06-25 @ 20:06:31
URL: http://www.chululi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback