För allt gott kommer tillbaka..

..TOOP HAAT, TOOP HAATT. Går runt i mitt huvud. Bort och sjas med dig! Såå irriterande reklam, och såklart sätter den sig.

Sitter här, lagom sömndrucken..det är ljust ute dygnet runt vilket får mig att tänka att jag faktiskt inte behöver sova. Någon gång runt 2-3 tiden så går jag ändå obligatoriskt till sängen och sover rätt gott. Vänjer man sig någonsin vid det här ljuset?

Appropå sömn, fick mitt schema igår. Första dagen jag börjar jobba för sommaren börjar jag 07.00. Låt mig utropa ett högt och ljudligt BUHU.. 07.00 är en tidig tid för mig i normala fall, som under terminen. 07.00 efter ett par veckors sommarledighet är en mindre tragedi, eller snarare komedi.

Igårkväll (läs:inatt) upptäckte jag att jag har gått upp ungefär 1,5 kg. Vad har jag gjort de senaste veckorna egentligen? Resultatet av detta resultat är att vi idag ska iväg och handla. Vi kan kalla det powershopping. Jag behöver inhandla följande: 

♦ Nytt svart diadem (eftersom jag råkade få med mitt förra i tvättmaskinen och ett sidenbeklätt diadem är inte sidenbeklätt när det kommer ut ur tvättmaskinen).
Starka batterier ( min kamera kräver de starkaste som finns, annars kan jag ta ungefär 10 foton under två normala batteriers livstid).
Vykort till diverse äldre söta människor (farmor, och kusinernas farmor & farfar som så gulligt grattade mig på födelsedagen).


Kommentarer
Postat av: Egoina

jag hatar top hat nu.. gaaaaah

Postat av: Anonym

tror nog du vänjer dig vid ljuset =) jag brukar vänja mig efter bara ett par dagar där uppe! tycker det e myyysigt =)
jag HATAR att börja 7! på tok för tidigt!!
själv går jag alltid upp på vintern, rör väl mindre på mig då!
kram!

2007-06-15 @ 15:03:48
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback