Feeling hot hot hot

Har legat som en strandad säl på sängen halva kvällen, dels på grund av värmen - det är säkert 30 grader här inne, och dels för att jag kan ligga och chilla en hel kväll utan att få dåligt samvete.

Jag skulle vilja ha en liten trädgård, det är synd att det är så förbaskat dyrt med bostäder i Umeå. Ett radhus hade vart perfekt, med en liten gräsmatta och plats för ett litet land att odla jordgubbar och isbergssallad. Bougainvillea och citronträd hade jag velat ha med, men det kan jag nog bara drömma om så länge vi bor i Norrland?
Kanske ska satsa på ett hus i Grekland istället...hade inte varit helt fel!

  

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack tack för tipset.. kram Johanna

Postat av: Mathilda

Nej, verkligen inte ;)

2007-06-07 @ 18:57:05
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: Sanna

å jag älskar Bougainvillea (hur uttallar man det egentligen?) men är osäker på hur den klarar sig här uppe vintertid så jag har planerat att plantera i jättekrukor som man kan ställa i källaren över vintern :)
ps. gillar verkligen din blogg, det är så roligt att läsa om ditt liv och du skriver så gulligt :) ds.

2007-06-07 @ 23:33:21
URL: http://gwanii.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback