Egolista

1. Vem är Jag? Anna.
2. Attityd: Trevlig mot de flesta.
3. Ålder: Nyligen 23. 

4. Jag bor: Lägenhet i Ume-o.
5. Civilstånd: Familj bestående av A, hund och katt.

6. Din bästa egenskap: Envis och har mycket ideér.
7. Din sämsta egenskap: Lättirriterad och väldigt morgontrött.
8. Husdjur: Fluff 1 och Fluff 2.
9. Familj: Sambo, + föräldrar samt storebror.
10. Kroppsdel du har mest nytta av: Ögonen är bra att ha.
11. Kroppsdel du tycker bäst om: Min snibblösa varulvsöron.
12. Jag sover: Helst på morgnarna.
13. Hårfärg:  Skiftar.
14. Ögonfärg: Brungröna.
15. Längd: 158 cm.
16. Vikt: Runt 50-52.
17. Gillar: Nära och kära, gosiga soffor, resor, havet och handla roliga saker.
18. Ogillar: Ormar, fästingar och offentliga toaletter.
19. Favoritmat:  Det mesta som är flottigt.
20. Favoritglass: Mjukglass med strössel.
21. Favoritpizza:  Hawaii med champinjoner, eller en med köttfärssås, räkor och vitlök.
22. Favoritdryck: Juice.
23. Gillar du godis?  Ja, och framförallt kakor!
24. Öl eller vin?  Beror på vilken dag du frågar.
25. Liknar du en kändis?  Nja, nä det tror jag inte.
26. Senast film på bio:  Oj, längesedan..måste vart..ehmm..Beck kanske?
27. Bästa låten:  Omöjligt att bara säga en.
28. Favoritårstid?: Gillar alla.

Kommentarer
Postat av: Caroline

mjukgalss <3
RE: hehe okej, är så nöjd över fotot! Sjukt roligt faktiskt! Jo, gymn. blir nog kul, fast sorgligt att inte träffa alla igen :(

Postat av: Carolita

Hahah skönt svar på maten! mmm pommes!

2007-06-14 @ 00:34:46
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: anna

kul lista;)

2007-06-14 @ 07:33:00
URL: http://aaannaaa92.blogg.se
Postat av: Kristina

Kul med listor:)

2007-06-14 @ 08:51:53
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback