Dag 2 Lund

Minneskortet är det bara att säga farväl till, med alla de bilder som fanns på det. Fan säger jag åt sådant. Först SIM-kortet sen minneskortet på två dagar. Har skickat iväg det på operation "Rädda bilder" på Expert. Förmodligen kommer det inte fungera trodde dom men det är ju värt ett försök.
Träffade Mary-o som åker iväg till Fillippinerna imorgon, och vart sen på Nova och köpte en klänning på Topshop och lite annat smått och gott. Det är såå härligt med shoppingutbudet här jämfört med uppe i norr. Det gäller att hålla hårt i plånboken nu så att jag har råd att betala hyran resten av sommaren *host och harkel*
Tyvärr blir det alltså inga bilder varken från resan eller födelsedagen här på bloggen.
Nu ska jag dricka mitt kaffe och låta Agneta få arbeta vid sin dator.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback