8 juni

What is the problem med mänskligheten? I över ett halvår går så många och kvider över hur kallt det är och hur mycket man längtar efter sommar och värme..sen när värmen kommer så är det föööör varmt, kvavt och jobbigt. Aldrig är vi nöjda. Jag är rätt bra på att klaga, det är jag fullständigt medveten om men...fast inte angående värmen nu. Kanske för att jag är så frusen av mig, så den här temperaturen är den enda jag inte fryser i. Och så har jag semester. Fast A han har för tusan semester med och han gnäller på att det är sååå varmt i bilen. Jag ska uppfinna ett piller som heter "Var-nöjd-så-som-det-är". Jag kommer att bli RIK!

Lunchade på grekisk restaurang idag och åt laxfjäril med laxromssås och vildris. Mm, mmm, mm! Mediterranean var stället och det är en av mina klara favoriter här i Lund. Allt jag har ätit där har varit gott. Särskilt souvlakin är nästintill gudomligt god.

Har letat ett tag efter ett par skor med låg kilklack och stängda vid tårna. Hittade dom idag. På Håkanssons. Hade helst velat ha de beiga men dom var slut i alla butiker så det blev svarta. Ska se om jag kan hitta en bild på dom.. Nupp, ingen bild där inte. Blev gryyymt sugen på ett par pimpiga high-heels från Scorett med, men efter två minuters eftertanke insåg jag att jag att dom inte hade blivit använda så mycket så jag var mogen nog att köpa de svarta mer klassiska istället.

Ja men just det, var ju och klippte mig i förmiddags. Gillade frisören, hon var inte sådär mesig som många är, hon klippte på och jag är nöjd.

Skrålle åker hem till sin familj ikväll, jag kommer sakna henne vid fotändan om nätterna den lilla krabaten... Är allvarligt talat sugen på att hämta upp en liten valpsing på vägen upp till Umeå. Spontanitet förnöjer livet! Eller ännu hellre hundnappa Skrållan, hon och Nikki är ju redan polers. Ha-ha..nu ska jag planera hundnappningen, so long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

japp! vattenmelon och jorgubbar bland annat!!
mysigt...vilken bra liten blandning!!
håller med dig omm att alla bara klagar på att det är för varmt! jag tycker bästa tiden e nu och det SKA vara varmt ju! vad är sommar utan sol liksom??
väldigt tråkig!
kram

Postat av: Ankie

Ett plus till omesiga frisörer! :)

2007-06-08 @ 17:49:15
Postat av: Anonym

havet är ju bättre än en unken sjö!! det blev faktiskt inget badande just för att bottnen var så läskig!! men jag doppade fötterna o stänkte lite vatten på mig iaf för att svalkas lite!
när var det ni åkte hem igen?
kram

2007-06-08 @ 19:10:40
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

oo vad najs! hoppas resterande dagarna blir soliga o sköna för er med!! skönt o komma hem o ta det lugnt där med innan jobbet sätter igång! är ni lediga nåt mer tillsammans sen? =)
jag jobbar hos denna brukaren månaden ut, sen MÅSTE kommunen erbjuda mig ett nytt jobb eftersom jag precis blivit fast aställd, som tur var inser jag j nu! Annars hade jag kanske fått stå utan jobb! men jag ska till chefen på tisdag så då får vi se om de har hunnit fixa nåt nytt! lite spännande faktiskt!
kram

2007-06-08 @ 21:09:22
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anna

Vart ligger egentligen Mediterranean i Lund? Har hört talas om det men inte sett till det :/.

2007-06-08 @ 22:10:29
URL: http://annailar.blogg.se
Postat av: Tessan

Du är ju värsta uppfinnarjocke ju;) först piller mot skräpmat å nu detta...dollarna bara rullar in haha

2007-06-09 @ 09:47:41
URL: http://misstessan.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback