6 juni

Praise the looord för Resorb. Det fungerar verkligen. En före drickandet, en innan sovdags och en på morgonen. Kan tacka brustabletterna för att de senaste dagarna inte vart en total dimma. Nu överdriver jag lite, så mycket har jag inte hällt i mig men jag blir bakfull väldigt lätt. men med Resorben har jag mått ovanligt bra dagen efter.

image428

Ikea
Varför tycker man inte att allt det billigaste är det snyggaste? Det hade blivit så mycket enklare då. Vi fick med oss en hel del fint utan att bli helt ruinerade i alla fall, och så fick jag inspiration till en massa saker i hemmet. Till att börja med hade jag velat ha mer förvaring, det är först när man fått undan allt smått som man kan börja göra ordentliga förändringar tycker jag.

   

Danmark
Imorrn bär det av utomlands. Vädret ska bli fint så det bådar gott för en dagsutflykt med mor min. Äta danska wienerbröd med choklad i mitten och dricka kall öl o solen höll jag på att säga..men är inte så sugen på det för tillfället åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Ankie

Resorb är nog nåt jag också borde testa. Brukar må sååååå dåligt dagen efter...

2007-06-06 @ 19:58:04
Postat av: Anonym

är resorb för bakisar? eller illamående =)
nä man blir ju lite hyper, de kan ju bli påkörda eller kattnappade =)
det var lottie som i brukar vakta! det är ju skönt när man inte hinner ha egen hund!
ka ni köpa schpriiit imon då??
kram

Postat av: Natalie

Hoppas du får det roligt i Danmark :)

2007-06-07 @ 12:26:44
URL: http://naw.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback