Tisdag 18.45

Känns verkligen gött, idag har jag vart mig själv och till och med vart riktigt pigg. Vi hade det lugnt på jobbet så vi har kunnat tramsa, äta hamburgare och snicksnacka en del. Dagen gick alltså riktigt fort och snart kommer svärmor hit. Ska duka upp med lite kaffe och om jag hittar någon cookie i skafferiet.

Sen kära vänner...är det So you think you can dance ikväll 22.25, glöm inte det! Blev informerad om att det går även samma tid på onsdagar - det är ren och skär lycka det ;-)

Nu ska jag läsa min Hennes som damp ner i brevlådan någon gång under dagen (dåligt förresten att prenumeranter inte får böcker och annat som följer med lösnumren, mailade och frågade om det för bra längesen men icke att det har kommit något..)

..tänkte också klargöra att Maryo här nedan inte är någon random människa som jag hittat på resdagboken, ha ha.

Kommentarer
Postat av: evelina

åå vad skönt att du e FRISK!
attans, då missade du en pocket i nya numret va!?
krama

Postat av: Jenny

Åhh, visst ÄR det det bästa tävlingprogrammet som går på TV?!?! Jag älskade Jamal (Han som fick improviserad Swing i första programmet...) och många fler. Nu är det bara tre och en halv timma kvar. Jippie! :)

2007-07-17 @ 19:00:36
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Jenny

Men, va roligt! Nathalie var min favorit också! :D Håller med om att det roliga börjar när det är de 20 bästa kvar... Sen blir det bara bättre och bättre. Hihi.

2007-07-17 @ 20:01:26
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja, jag trivs jättebra med utbildningen. Både synd och roligt att det nästan bara är killar i klassen. Verkar ju som om jobbmöjligheterna ser bra ut också, med tanke på alla fyrtiotalister som pensioneras nu... :) Mindre än en timma kvar! Jippie! Och Olas "Nathalie" är också bra... :D

2007-07-17 @ 21:43:32
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback