Tisdag 16.52

Nu är det slut på anonyma kommentarer, de som inte vågar visa vem dom är kommer inte godkännas här. Trist att den funktionen ens ska behövas.

Har känt mig lite halvsjuk sedan i söndags, hoppas inte det bryter ut något nu i veckan.. men det blir ju knappast bättre av att jag aldrig sover ut direkt. Ikväll blir det definitivt inte sänggående före 23.30 eftersom So you think you can dance börjar.. och det missar jag icke!

Shit vad rädd jag blev tidigare när städaren kom, var inte alls beredd på det och plötsligt står han där..har aldrig träffat honom tidigare så jag hade ingen aning om vem mannen var. Dagens spänningsmoment. Annars har det varit rätt lugnt. Funderar på vad som ska förtäras ikväll.. hade inte vart helt fel med pizza men jag hade ju tänkt dra ner på skräpmaten. Mitt inre kommer bli totalt åderförkalkat vid 30-års ålder annars. Några idéer på god middag (lättlagad sådan)? Känner att jag behöver lite inspiration..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa SOS-diet (Satisfaction Of all Senses). Man blir totalt tillfredställd av måltiden och känner inget sug efter onyttigheter efteråt (påstår de). Det är jättelätt - något hårt + något mjukt, något varmt + något kallt... Det finns säkert recept på nätet.

2007-07-10 @ 17:09:08
Postat av: Angelica

städaren? På jobbet eller hemma?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback