Tisdag 11.50

Schimpansen (Pan troglodytes) är tillsammans med bonobon de människoapor som är närmast släkt med oss människor, de delar 99,4 % av sina gener med den moderna människan. (Wikipedia).

Coolt! Ser man på djurprogram så syns ju likheter tydligt men jag trodde inte det var så pass mycket lika gener. Vi är inte så avancerade som vi tror ;) Eller om man vill se det tvärtom.

Åt grekisk sallad och bulle till lunch och har nu bytt från Radio Umeå (uttalas med engelskt Radio typ Rääjdijoo Umeå) till 107.0, vad det nu är för kanal. Blev för mycket när jag hade hört "Winterland" två gånger. Tittar ut och så är det strålande sol och över 20 grader varmt, men här inne sitter jag och fryser..har höjt elementet till max så jag får lite värme på mig.

A har tänkt att vi ska skaffa träningskort på torsdag. Ha-ha. Gud vilken rolig tanke. Så länge jag jobbar heltid så kan jag skippa det där med träningskort á 328 kronor månaden. Kommer använda det kanske en ynka gång fram tills jag är ledig. Men annars, till hösten är det faktiskt en idé när jag tänker efter.. Dom har ju massor med olika alternativ på IKSU. Och jag vill gärna komma i mina två par jeans som rumpan har blivit för stor för.

Kommentarer
Postat av: fry

sitter du bara framför datorn eller?
jag köpte träningskort i veckan för 2000 spänn och jag ska bannemig träna. det du. puss!

Postat av: Tessan

20 grader låter som tropiska hettan, här i Götet är det som att himlen öppnat sig och hålen är så stora att de nu inte kan täppas igen. Suck.

2007-07-03 @ 13:06:38
URL: http://misstessan.blogg.se
Postat av: Ankie

IKSU är underbart. Vad jag saknar det.

2007-07-03 @ 15:02:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback