Tisdag 09.56

Igår kväll spelade vi minigolf och det var en väldigt dramatisk upplevelse. Jag förlorade. Sämst av fyra personer. Jag blev arg som ett bi och stod och skrek och hade lust att slå sönder banan men behärskade mitt aggressiva jag och lät bli. Som tröst åt jag en sötsliskig glass och intalade mig att jag faktiskt är bra på andra saker. Till exempel att äta, det är jag jättebra på. Sitter redan att längtar efter lunchen. En nyttig sådan ska det bli idag: el sallados.

Jag kan inte sluta gäääääspa. Det är helt omöjligt. Och då har jag 6 timmar kvar. Ska höra med min kollega om han har lust att hälla en hink iskallt vatten på mig. Tacka vet jag vårt fantastiska sovrum här på jobb. Det är räddningen dagar som den här.

Kommentarer
Postat av: Ankie

Du behöver nog inte "må dåligt" för att du är kass på minigolf. Vem är inte det??? Är ju hur svårt som helst ju.

2007-07-31 @ 10:32:05
Postat av: jenni

Länken rosa? Kan visa dig kanske, vet inte hur jag ska förklara. Men mitt namn där uppe blir tyvärr åxå rosa... Du vet "om jenni"
Vi får höras snart! Snart börjar mitt sommarlov på riktigt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Idag och på fredag jobbar jag, sen är det slappislappi!!!

Postat av: Carolita

Hahaha jag är oxå en ganska så dålig förlorare! Men det gäller att hitta saker som man är bra på och utmana folk i det... =)

2007-07-31 @ 11:35:58
URL: http://www.chululi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback