Tidig morgon

Det var vamrt redan strax efter sju när jag började gå till jobbet, gick suktande förbi olika gräsplättar som jag helst kände för att kasta mig ner på och lägga mig och somna i solen. Får min dos av sommarkänsla här med Markoolios "Sommar och reggae" på radion..yeeahh.

Rensade brevid-telefonen-anteckningsblocket där jag hade en lapp som det stod ett ortsnamn följt av KÖTT med stora bokstäver. Det hela handlar om en kollegas födelsedagskalas och tydligen tyckte jag att det väsentliga i det samtalet var köttet. Var nog hungrig när vi pratade.

Nu ska jag dricka vattnigt kaffe! So long.


Kommentarer
Postat av: diana

ha en bra dag! nu ska jag också till jobbet :P

Postat av: Sofia

här finns ingen sommarkänsla alls, bara regn:/ :P

2007-07-04 @ 08:43:23
URL: http://millstone.bloggspace.se
Postat av: jenni

Ha det så bra! Njut det lilla du kan av vädret! Här kommer man inte långt utan ett paraply..

2007-07-04 @ 10:21:07
URL: http://jenniiumea.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback