Söndag = lördag

Underbara lediga dag imorgon, har festat till det med en kall öl på campingen där M och H bor. Det blir riktigt kallt  mot kvällen så vi satt och nästanpå huttrade. Är glad att det inte är jag som tältar inatt. Nog för att det kan vara mysigt, men här uppe är det ju då definitivt inte någon sommarvärme när solen gått ner.

Nu skulle jag vilja ha lite hjälp & tips från er, kära läsare. Det gäller resor. Jag känner att vi behöver några alternativ till Hawaii..det finns nämligen risk för utspårning av budgeten när det gäller det stället. Vad vi vill ha för resmål är någonstans i världen där det gärna är varmt och skönt i vinter, jag vill hemskt gärna kunna uppfylla min plan/dröm att simma med delfiner, fina stränder är uppskattat men det måste finnas annat att göra än enbart ligga på stranden. Någon storstad skulle också kunna vara ett alternativ.

Vilka är dina favoritplatser? (gärna med motivering varför)


 

   

Kommentarer
Postat av: evelina

jag är tyvärr inte så berest, så har inga tips o komma med direkt!
sådär e jag med kläder med, skitsvårt att rensa ut, det KAN ju vara bra att ha liksom. men det är ju bara inse, jag köper så mkt nytt så det gamla kommer jag nog trots allt inte använda! önskar jag hade kunnat rensa mer, men får väl ta en runda till när denna sperationångesten lagt sig lite, haha!
syster bor i ljungby, typ 25 mil härifrån, nu har de bilat upp till norrland o varit där en vecka o ska hälsa på oss på hemvägen =)
ni får mkt besök, vad kul! a:s mamma bor med i skåne?
kramaar

Postat av: evelina

kläderna var det ju med ja =) orkar nog inte bry mig om att krångla på tradera, jag vill liksom bara bli av med det, haha! syrran får kolla på det om hon vill ha nåt, annars blir det väl myrorna =)
kram igen

2007-07-22 @ 21:44:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Mia

Ojdå, ni hade långt till IKEA ;/ Själv bor jag bara 4 mil ifrån (ca 20 minuter med bil), så vi är där rätt ofta ;)

2007-07-22 @ 22:00:45
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: KTS

svar: jaa, ska bli jätteskönt att slippa grundskolan o all skit som var då o äntligen ha lite roligt!
har inga tips om resemål, har inte kommit så långt i mitt liv, haha :P

2007-07-22 @ 22:30:07
URL: http://kissingtheshadows.blogg.se
Postat av: Carolita

London och Barcelona är två städer jag utan tvekan skulle kunna bo i har jag känt nät jag varit där...

2007-07-23 @ 10:42:06
URL: http://www.chululi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback