Söndag 10.34

Sablans järnspikar, jag har fått en allergisk reaktion mot något som jag inte vet vad. Det snörvlar i näsan och kliar. Jag riktigt älskar det där. Snart börjar väl Claritynen verka åtminstone, fram tills dess ska jag försöka att inte klia sönder mig.

Idag börjar mitt hälsosamma liv efter allt kladdkakekrängande, mådde nästan illa igårkväll när jag tänkte på allt snask vi tryckt i oss de senaste dagarna. Har köpt en räksallad och frukt till jobbet och Loka som dryck. Det får faktiskt vara nog nu..

Börjar jobba om en halvtimme..hade mycket hellre varit hemma, suttit på balkongen i solen och läst, kanske åkt ut till havet och känt på lite havsluft. Känner mig instängd i stan när det är fint väder. Aja, nu är det bara att bita ihop och fixa iordning det sista.

image859

Kommentarer
Postat av: Emma

Känner mig som ett svull jag med, har tryckt i mig massa massa onödigheter i flera dagar nu, nästan så att jag står i spegeln och tror att mitt ansikte har vuxit till det dubbla. Illa det där med tshirten din, in i tvättmaskin bara!:)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback