Soffan och jag, del 2

LIgger som en säck potatis på soffan och mumlar fram några ord lite då och då. Har ont överallt i kroppen och känner mig helt orörlig. Vi ska om en stund äta fiskgratäng som står och puttrar i ugnen, köpte massor med frukt också för att få en ordentlig c-vitamin kick. Mango, nektariner och minivattenmelon. Mmm.

Arghhh..nu var jag tvungen att pallra mig upp och leta efter Polly. Hur jädrans snabba och uppmärksamma vi än är så lyckas hon ibland smita ut i trappen när vi öppnar dörren. Ropar och spanar efter henne och A gick ut i trappen för att leta efter henne. Såklart satt hon helt stilla och tyst bakom gardinen här i vardagsrummet och gömde sig (och skrattade säkert åt oss dårar). Nu ska jag äta lite kanelbulle till förrätt och läsa, utredningen börjar bli spännande i boken. So long!

Tillägg: Haha..dagens roligaste, äntligen fick jag mig ett gott skratt:
http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/465139


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja jag med! man får hålla sig till bubbelpoolerna nomhus :/
hans blogg är kul, har precis börjat följa den :P

Postat av: Anonym

haha, jag stör ihjäl mig på sessan när hon gör så! det ska verkligen vara när det passar som!
håller du med på att bli förkyld? hoppas deet inte slår ut på dig!!
kram

2007-07-12 @ 20:59:11
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Annsan

Hahaha, du är alltså också chokladfreak :-) Kladdkaka, lite segig/knäckig, med vaniljglass
mmmmmmmm
drömme mig bort i kladdkakeland ;-)
Ang sem, så kommer vi åka en sväng till kolmården, halmstad, och sen hitta på en massa skoj hemma med, utflykter och så :-). Vi har varit ute mkt med båten också!

2007-07-13 @ 07:54:41
URL: http://annsan79.blogg.se
Postat av: Ankie

Haha... :D

2007-07-13 @ 08:14:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback