Snörvel

image769 image771 image772

(Framörallt K och kaffekoppen som kvällens modeller)

A på jobbet och en väninna till henne hade gemensam 30-års fest som höll på hela dagen med vattenskidor, badtunnor, grillning och party. Vi kom mot eftermiddagen lagom till grillningen..åt god pepparbiff och potatissallad och drack någon öl. Tog oss hemåt ganska tidigt med tanke på att jag jobbar imorgon, ju längre man stannar = desto fler öl. Så nu har vi druckit nymalet kaffe och tar det luuuuugnt här i regniga och kalla Umeå. Sitter med tjocktofflor på för att värma upp mina stackars fötter.

Massa fina naglar på partyt, fick mig att bestämma mig för att fixa mina. Vet du något bra ställe i Umeå så får du gärna tipsa! Förr i tiden kunde jag ha långa fina utan att behöva göra så mycket med dom, men nu har dom blivit mycket klenare även om jag smetar på stärkande. Jag skyller allt på åldern. 23 är ju faktiskt nästan medelålders.


Kommentarer
Postat av: Linn

vad mysigt det där badet såg ut!:D

Postat av: Anonym

jaaa det skulle hon vilja sessan, att polly kom =)
Tips till naglarna; vaseline intensive care hand and nail, och mavala nagelhärdare! sen kan man äta silicatabletter om man vill vara extra ambitiös =)
ikväll är det lugnt, fredrik är ute med ett par kompisar o tar en öl =)
kram

2007-07-07 @ 21:25:33
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Nina

hahah absolut ingenting :D

2007-07-07 @ 22:16:27
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Anonym

gör det =) förlovning på G? =)

2007-07-07 @ 22:16:56
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Fabulousbeauty

Har försökt få snygga långa å starka naglar i över ett år nu..utan resultat..menar du att i 23 års ålder finns inget annat att göra än att gladeligen betala 300+ i månaden för att fixa det hos nagelteknologen?

2007-07-07 @ 23:39:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback