Proppmätt och piggare

Det är verkligen hellugnt här idag, har kastat av mig skorna och satt på radion..rattade in någon 60-tals kanal som får fungera ett tag framöver. Åt snabblunch med Angelica och dricker nu kaffe som smakar sunk, men det är kaffe åtminstone.
Spanar runt bland bloggar och kan läsa mig till att Sleezy-Runar och Tilde de Paula är tillsammans sedan ett tag..vad vill alla dessa kvinnor med honom?

Delar fikarum med flera andra här, en smått begåvningshandikappad man låg och vilade när jag kom in och så började han prata lite med mig, varpå jag frågar vad han jobbar med. Flyttar cyklar svarar han. Och så fortsätter han -  så om du har cyklat hit och parkerat din cykel fel så kommer jag flytta den. Fast du har nog knappast cyklat hit.
Haha, värsta dissen.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad händer idag? :)

Postat av: sofia

svar: okej! jag har inte kommit så långt in i boken än, men märker ju redan att det är stor skillnad mellan boken & filmen!

2007-07-02 @ 12:40:37
URL: http://imfeelingthis.blogg.se
Postat av: Mia

hihi joo de finns ju som de! :) Har tänkt att jag ska gå ut gymnasiet först, sen jobba med barn ett tag, och sen fortsätta läsa till Socionom eller Behandlingsassistent :)

2007-07-02 @ 12:43:31
URL: http://miizing.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback