På samma plats

Idag känns det kämpigt. Har vart här sedan 7.30 och har ännu inte vaknat till liv. Har ont i ryggen och känner mig rastlös. Tittar på klockan mer än vanligt och vill helst ut i solen och lägga mig med en bok och ett stort glas saft.
Måste verkligen hitta en helg som vi kan åka iväg på, bort en stund från vardagen och se något nytt. Har nog aldrig varit på samma plats så mycket som detta året, mitt rastlösa inre börjar göra uppror och vill på lite äventyr. Ska direkt ringa A och tjata på honom att han ska ta en titt på sitt schema, sen kan jag börja planera!


(Bild: google.se)


Kommentarer
Postat av: Ankie

När det är så här fint väder är du inte ensam om att tycka att det känns motigt att gå till jobbet. Jag håller med! Vill också bara lägga mig ute i solen med lite saft. Får nöja mig med en timmes lunch i solen tillsammans med lunchlådan och lite vatten :)

2007-07-04 @ 11:15:01
Postat av: Sara

Låter skönt att åka iväg... *drömmer mig bort* Vart vill du åka?

Postat av: jÄänniii

Vi hade ju kunnat byta idag ;) Jag har sovit bort min morgon och nu känner jag mig så stressad för att hinna med ngt idag! Hade ju likagärna kunnat jobba!

2007-07-04 @ 12:20:31
URL: http://zis.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback