Natt hos dubbel-A

Det är nu natt, min tid på dygnet. Sov likt en..ehm..björn som gått i ide inatt och är alltså pigg nu. Har duschat och lyssnar nu till A som lagom öldimmig sjunger till Josh Grobans You raise my up. Det låter ungefär såhär:

Josh Groban: Youuu raiiiseee mee uuuuuuup
A: mummel mummel UUUUUUP
Josh Groban: ..so I can stand on mountains
A: la laa staaaand on mummel

Med detta vill jag samtidigt säga att det låter väldigt gulligt och att vi inte ska tala om min sångförmåga.

Jag är lite bekymrad ikväll (inatt). Vi har inte hört jättebebisen alls idag, och vid denna tiden brukar han vara igång som mest. Vad kan ha hänt med jättebebisen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det låter som f när han ska sjunga!!
jättebebisen kanske vat trött?
krama


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback