Morgon, alldeles för tidigt för att vara vaken

Vaknade mitt i natten för att gå på toa och sen gå och lägga mig igen. Trodde jag. Klockan var 6.19 och väckarklockan skulle ringa 11 minuter senare, så det var lika bra att kliva upp och duka fram frukost efter 5 timmars sömn.
Det soliga vädret är borta och idag regnar det (skönt tycker jag som ska sitta inne hela dagen). Vart riktigt härligt med frisk luft när jag gick till jobbet, får ta en promenad på lunchen..här inne känns det mest kvavt och som att solen har stått på i flera dagar.
Orkar inte fixa kaffe så dricker Cola Zero istället, här kommer vara luuuuugnt idag, men det känns finemang för mig med tanke på mig obefintliga pigghet.

Varför syns inte min lön på kontot ännu? Den brukar alltid synas en dag före.. oh no! Det här måste genast undersökas!


Kommentarer
Postat av: Emma

Övik är en rätt gemytlig stad faktiskt, tycker verkligen att ni borde ta er ner för ett litet besök, det är trots allt bara en timma bort :) Jag vaknade precis av att ett sms pep mig rakt i örat efter att ha sovit knapp 3-4 timmar.Snark. Kan dessutom inte somna om, så tänkte kuta ner och sätta på en tvättmaskin snart, en eventuell promenad står på schemat också. Själv då, jobb jobb? :)

Postat av: Emma

& hoppbacken , jag har varit backhoppare en gång i tiden, det du ! :P

2007-07-24 @ 08:24:30
URL: http://etornqvist.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback