Mmm..kväll

image781Sist hem idag och först till jobbet imorgon. Har satt mig med en kopp varm het choklad med apelsinsmak och tänker inte röra en fena ikväll. Har sådan tur att min kära sambo lagar maten ikväll (ugnsbakade potatisar och grönsaker). Klockan tio ska jag se Justice och sen sova djupt tills väckarklockan ringer vid sex (läs mitt i natten).

Missade ju The Bachelor nu, någon vänlig själ får mycket gärna informera mig om vem som åkte ut. Om det nu faktiskt är någon mer än jag som är en Bachelor-junkie.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Erica den lilla snobbiga prinsessan åkte ut.. Äntligen!! Sen vare nån brunett som oxå fick åka hem. Men tyvärr verkar det som om Erica kommer att återvända..

Postat av: Anonym

150 kostade det! kollade en liten sväng, guud så mkt fint det fanns!!
jag såg bachelor men kommer inte ihåg vad tjejerna som åkte ut hette, erica var en i af, sen var det en söt brunett och en stor blondin med kort hår... tror det var alla!?
kram

2007-07-08 @ 20:44:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Emma

Okej ;P Jag såg bachelor, nån ljushårig dramaqueen åkte ut, nån till blondin ( jami tror jag ) & en till brunett. Ha en trevlig kväll själv!Kram

2007-07-08 @ 21:20:31
URL: http://etornqvist.blogg.se
Postat av: Carolita

Åh vad gott det låter älskar apelsinchoklad, sitter just nu och dricker en mocka latte.. Yummie!

2007-07-08 @ 23:55:21
URL: http://www.chululi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback