Måndag 23.07

Helskum var Little Children. Förstår inte att jag orkade se klart den faktiskt.. but I did. Ni som har sett den, vad tyckte ni? Blev inte klok på någonting i den..den var verkligen bara knepig.
Imorgon är det uppstigning alldeles för tidigt, att vara ledig en dag är på tok för lite..man hinner precis slappna av och sluta tänka på jobbet - och så börjar man igen.

A´s mamma är den största kaffedrickaren jag någonsin träffat. Vilket för min del resulterar i att jag dricker sjuttielva koppar om dygnet när hon är här, eller när vi vart hos henne. Just nu håller hon på att koka en ny kanna och därmed kommer min sjuttitolfte kopp för idag drickas. Ungefär. Det blir intensiv-avvänjning efter att hon rest hem.

Ha, hittade precis en lite skojsam sida:
http://www.ahlens.se/mode/bikini/
Man provar bikinis på en virtuell docka och kan i viss mån bestämmer propotioner, hudfärg, frisyr osv på. Tanken är att man ska ladda upp en ansiktsbild på sig själv till kroppen, men lycka till med att hitta en som passar in precis i platsen för ansiktet.
Appropå Åhléns kunde jag tidigare idag inte motstå en så söt topp..en investering helt klart! Brun med lite ärm, halvpolo och mönstrat tyg. Bortsett från den och några tuggben till voffe har jag hållit hårt i plånboken! Så fort lönen kommer ska jag sen sätta över en rimlig summa på sparkonto/fond...ett steg närmre resan :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jobbigt för sömnen med så mkt kaffe ;) Näe , jag är inte i umeå så överdrivet ofta, var mer förr när övik inte hade så stort utbud för shopping. Har du varit här någongång? Kul, att bara dra. Pluggar du något annars?

Postat av: Mathilda

Typ. Inget. ;)

2007-07-24 @ 00:08:55
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: Ankie

Little Children har jag inte sett... kanske lika bra det? ;) jo, jag vet.. det är dags för en uppdatering. Snart! Har bara inget stort behov av att blogga för tillfället.

2007-07-24 @ 07:47:05
Postat av: fry

haha. så du gillade inte den? inte ens nakenscenerna? håller med om att den är skum. lite svår att förstå tyckte jag.

2007-07-24 @ 16:45:10
URL: http://fry.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback