Lördag 23.49

Det här måste vara den hurtigaste lördagskväll jag någonsin har upplevt. H (grannen), jag och doggisarna var ute i skogen och gick ungefär 5 km i sandig terräng. Skuttade över en bäck barfota och fick sen gå i mina skitiga fötter barfota resten av vägen. Nu är jag myggabiten och sandig om fötterna men fan vad skönt det kan vara att traska runt i skogen, särskilt när man arbetar med ett väldigt stillasittande jobb. MÅSTE komma igång och röra mer på mig än vad jag gör.

Vi har också hunnit med att se på Linas kvällsbok. Läste boken för ett tag sedan, som jag tyckte var hur kul som helst, filmen däremot blev jag riktigt besviken på..den kändes orealistisk och ganska tråkigt gjord. Ingen hit där alltså.

Grannarnas goshund modellar:

image936

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt det låter!
Det var nog ca 4,5-5 år sedan jag blev "friskförklarad" om jag minns rätt. Önskar dig en bra natt!

Postat av: C

Ja det blir ju billigare om man gör det hemma. Det ska ju tydligen hålla rätt så länge om man sköter det. Kolla på sidan www.happyhair.se - finns rätt så mkt grejjer där och information.. Man blir ju såå sugen! Det är ju så sjukt snyggt med ett långt hår!

2007-07-29 @ 00:18:44
URL: http://emeliecharlotte.blogg.se
Postat av: Carolita

Åååh vad han var söt och duktig som sitter still och posar... =)

2007-07-29 @ 13:35:18
URL: http://www.chululi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback