Kaffe och resa

Jag blir inte förvånad om jag snart förvandlas till en kaffeböna så mycket kaffe som jag druckit idag. Och här sitter jag med ytterligare en kopp. Kaffe i kombination med p3:s Din gata = min dag. Är luuuuugnt idag. Förmiddagen satt vi mest och pratade här, kollegan och jag. Lunchade sen med Sara och Kickan och åt en av mina absoluta favoriter: Västerbottenspaj. Men varför dom skulle ha skagenröra bredvid som "sallad" blir jag inte klok på.

Sitter och tittar på res-priser för vintern, Thailand i två veckor känns lockande..man kan tydligen åka en vecka med, är det någon som har gjort det? Tyckte ni det var alldeles för kort tid eller funkade det?
Två veckor blir ju direkt dels dyrare + svårare för A att få ledigt och jag har ingen aning om hur schemat ser ut då.

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Västerbottenspaj är helt underbart!

Postat av: Mia

Va händer ikväll? :)

2007-07-11 @ 18:56:41
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Hanna

shit va gott med västerbottenpaj! helt klart min favorit i pajträsket!! :)
jag har varit i thailand tre veckor, tyckte nästan det va lite kort, men hade funkat bra med två veckor också. man får väl helt enkelt se till att inte resa runt så mycket bara. en vecka vet jag inte ifall jag skulle åka. dels tar ju resan hem och dit minst en och en halv dag i anspråk, sen finns det ju så mycket att se ock göra där! Det behöver inte heller bli så mycket dyrare att åka två veckor. åker man charter så gör det kanske stor skillnad. men bokan man bara flyg och sen fixar billigt boende där så behöver det inte kosta så mycket. Thailand är underbart!!!

2007-07-11 @ 20:00:40
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se
Postat av: fredriqa

åh resa...men en vecka skulle nog jag tycka va kort om man skulle åka så långt som till thailand. fast å andra sidan bättre än inget alls ju :)

2007-07-11 @ 20:15:28
URL: http://fredriqa.blogg.se
Postat av: Sanna

Problemet är att det är så satans lång restid vilket gör att mkt av veckan försvinner. Skulle jag åka 1v skulle jag nog satsa på Florida eller Mexiko. Iaf en sisådär 5 timmar kortare resa...

2007-07-14 @ 11:09:22
URL: http://gwanii.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback