Godmorgon lördag

Inatt har jag inte sovit särskilt bra, det har varit jättevarmt så jag har legat och krängt mig ur täcket och då blir det för kallt och så har jag hållit på så. Mobilen ringde 8 på morgonen (det finns alltså en mening med ljudlös) och då vaknade jag till och gick upp och drack lite. Sen gick jag upp på riktigt vid 9.30. Nu sitter jag med det goda kaffet bredvid mig och gäspar.
Solen skiner idag för första gången på vad som känns som evigheter, men med min krasslighet har jag inga storslagna planer direkt. Vill så gärna ha en trädgård till dagar då det är fint väder. Men som sagt tidigare är huspriserna här helt tokiga.

image822

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej! hur har du det nu, halva dagen in på din lediga dag?! Kram


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback